יבוא לחתימת ההסכם מחר? ראש הממשלה לא חש בטוב

איתי גדסי No Comments on יבוא לחתימת ההסכם מחר? ראש הממשלה לא חש בטוב

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חש בטוב ואתמול בשעות הערב אף פונה לבדיקות בבית החולים הדסה עין כרם | טרם ברור האם נתניהו יגיע לטקס חתימת הסכם הגג שיתקיים מחר באלעד

נתניהו צילום: ישראל סלם, פול \ פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר אתמול (שלישי) בערב סדרת בדיקות בביה"ח הדסה עין כרם, בליווי רופאו האישי ד"ר ברקוביץ', ובטיפולם של רופאי ביה"ח, ד"ר אלון הרשקו, פרופ' אלון מוזס וד"ר אשר שלמון.

ראש הממשלה הגיע עקב חום גבוה ושיעול. הוא סיים את סדרת הבדיקות ושוחרר לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות. הרופאים המליצו לרה"מ על מנוחה וטיפול תרופתי.

רופאו האישי ד"ר ברקוביץ' מעריך כי רה"מ לא השלים את תקופת המנוחה הדרושה להחלמה, עוד ממחלתו לפני כשבועיים, ועל כן הסימפטומים החמירו. ד"ר ברקוביץ' החליט שרה"מ ישלים מספר בדיקות בביה"ח הדסה.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן אמר: "עודכנתי במצבו של רה”מ ושר הבריאות נתניהו ושמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות ושהוא מרגיש יותר טוב. כולי תקווה שבעזרת השם בשעות הקרובות יתאושש ויחזור לתפקוד מלא במהרה. מאחל לך, אדוני ראש הממשלה היקר, החלמה מהירה ורפואה שלימה. העיקר הבריאות".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "שמח לשמוע שראש הממשלה, בנימין נתניהו, ישוחרר בקרוב לביתו. איחולי החלמה מהירה, בריאות טובה וחג כשר ושמח לך ולכל בית ישראל".

ראש המשלה נתניהו הגיב מאוחר יותר לתגובות על בדיקותיו ואמר: "תודה לכולכם על הדאגה! בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים".

בתוך כך, עולה השאלה האם ראש הממשלה ישתתף מחר (חמישי) בחתימת הסכם הגג באלעד שנדחה כבר פעמיים בשל ביטול הגעתו של ראש הממשלה. נכון לעכשיו טרם פורסם האם ראש הממשלה ישתתף או לא אך נראה כי הגעתו מוטלת בספק.



0 תגובות